SAK:n Rauman Ammatillisen Paikallisjärjestön julkilausuma

SAK:n Rauman Paikallisjärjestö ry:n edustajisto pitää hyvänä, että kaupunginhallitus ottaa kantaa alueellista työllistämistä parantaviin seikkoihin. Edustajiston mielestä on hyvä, että Satakuntaliitto pyrkii vaikuttamaan hallitusohjelman sisältöön alueellisen koulutuksen ja liikenteen osalta.
26.11.2014 08:00

SAK:n Rauman Paikallisjärjestö ry:n edustajisto on tutustunut Rauman kaupunginhallituksen Satakuntaliitolle antamaan lausuntoon koskien Satakuntaliiton talousarvioesitystä vuosille 2015-2017. Paikallisjärjestön 30.10 kokoontunut edustajisto pitää hyvänä asiana, että kaupunginhallituksen esityksessä on otettu kantaa alueellista työllistämistä parantaviin seikkoihin.

On hyvä, että Satakuntaliitto pyrkii vaikuttamaan hallitusohjelman sisältöön ja sen toteuttamiseen muun muassa alueellisen koulutuksen ja liikenteen osalta. Liikennepoliittista selontekoa tehtäessä tulisi Paikallisjärjestön edustajiston mielestä kiinnittää huomiota erityisesti Rauman meriväylän syventämishankkeeseen.

Paikallisjärjestön edustajiston mielestä Rauman kaupunginhallituksen Satakuntaliitolle antamassa lausunnossa kiinnitetään asiallisesti huomiota myös kuntien kehityksen ja maakunnan tulevaisuuden kannalta tärkeisiin yritystoiminnan, työllisyyden, asumisen ja vapaa-ajan kehitystarpeisiin.