Jarkko Eloranta osallistuu Vaasan ja Kokkolan vappujuhliin

SAK:n puheenjohtaja Jarkko Eloranta puhuu tänä vappuna Vaasassa ja Kokkolassa. Vaasan juhla alkaa maanantaina kello 12 ja Kokkolan kello 14.
25.04.2017 13:25

Hallituksen varapuheenjohtaja Matti Huutola pitää vappupuheen Kouvolan Myllykosken torilla kello 12. SAK:n edustajiston varapuheenjohtaja Helena Nieminen puhuu Tampereen kello 12 alkavassa vappujuhlassa.

SAK:laisten ammattiliittojen puheenjohtajista vappupuheita pitävät julkisten ja hyvinvointialojen JHL:n Päivi Niemi-Laine Oulussa, auto- ja kuljetusalan AKT:n Marko Piirainen Porissa, Huittisissa ja Kankaanpäässä sekä Paperiliiton Petri Vanhala Äänekoskella. Puuliiton puheenjohtaja Jari Nilosaari puhuu Joroisilla, elintarviketyöläisten SEL:n Veli-Matti Kuntonen Helsingissä sekä posti- ja logistiikka-alan PAU:n Heidi Nieminen Mikkelissä ja Savonlinnassa.

Helsingin vappua vietetään Kansalaistorilla

Helsingin työväen vappu järjestetään nyt toista kertaa Kansalaistorilla, Musiikkitalon ja Kiasman kupeessa. Vappukulkue lähtee Hakaniemen torilta kohti Kansalaistoria kello 11.

Kello 12 alkavan vappujuhlan juhlapuhujana on SEL:n puheenjohtajan Veli-Matti Kuntosen lisäksi kansanedustaja Sanna Marin. Tilaisuuden juontaa näyttelijä Ursula Salo.

Vapun vietto jatkuu Helsingissä kello 15 Paasitornin juhlasalissa työväenlaulujen merkeissä.

Kaikki SAK:laiset vappujuhlat