Hae kunnon työn lähettilääksi

Suomen ammattiliittojen solidaarisuuskeskus SASK kouluttaa huhtikuussa uusia kunnon työn lähettiläitä. Hae koulutukseen, jos olet kiinnostunut kansainvälisestä vaikuttamisesta ja solidaarisuustyöstä.
27.01.2015 11:16
SAK
Kunnon työn lähettiläitä tarvitaan Maailma kylässä -festivaalilla.

SASK kouluttaa uusia kunnon työn lähettiläitä 11.–12. huhtikuuta Helsingissä. Suosittu koulutus sopii kaikille kansainvälisestä vaikuttamisesta ja solidaarisuustyöstä kiinnostuneille ammattiliittojen jäsenille. Viikonlopun aikana pureudutaan kampanjatyöhön sekä SASKin toimintaan kehittyvissä maissa.

Koulutuksen jälkeen lähettiläät voivat toimia solidaarisuustyön äänitorvina omilla työpaikoillaan ja eri tapahtumissa ympäri Suomen. Tavoitteena on, että mahdollisimman moni osallistuu vapaaehtoisena toukokuussa Helsingissä pidettävälle Maailma kylässä -festivaalille. SASK on yksi festivaalin pääyhteistyökumppaneista.

SASK maksaa koulutukseen osallistujien majoituksen, ruoan ja ohjelman sekä koulutuksen että mahdollisen festivaaliviikonlopun osalta. Pitkämatkalaisille SASK kustantaa myös matkat Helsinkiin ja takaisin halvimman kulkuvälineen mukaan.

Voit hakea koulutukseen 8. helmikuuta asti täältä.