SAK käynnistää hankkeen vaikuttajaviestinnän vahvistamiseksi

SAK:n johtoryhmä on tänään päättänyt käynnistää hankkeen vaikuttajaviestinnän vahvistamiseksi. Elokuussa alkava hanke kestää ensi vuoden loppuun.
24.06.2015 12:59

Järjestöjohtaja Matti Huutola korostaa, että hanke ulottuu kaikkiin SAK:n toimintoihin.

– SAK:lla on vahva osaaminen työelämästä ja sen muutostrendeistä. Vaikuttajaviestintähankkeen tavoitteena on tukea järjestön asiantuntijoiden työtä ja toimintamalleja niin, että tämän osaamisen näkyvyys ja vaikuttavuus lisääntyy.

Johtoryhmä päätti nimittää hankkeen projektipäälliköksi filosofian maisteri Matti Hirvolan, 40, ajalle 1.8.2015–31.12.2016. Hirvolalla on usean vuoden kokemus poliittisesta vaikuttajaviestinnästä. Hän on ollut myös vaikuttajaviestintään erikoistuneen Miltton Networksin osakas.

Tiina-Emilia Kaunisto SAK:n tiedottajaksi

SAK:n viestintälinjan tiedottajaksi on nimitetty filosofian maisteri Tiina-Emilia Kaunisto, 32. Kaunisto aloitti työt SAK:ssa jo helmikuun alussa tiedottaja Laura Ventän sijaisena. SAK:n johtoryhmä päätti jatkaa Kauniston työsuhdetta ensi vuoden loppuun saakka Ventän siirryttyä SAK:sta Suomen Ammattiliittojen Solidaarisuuskeskuksen SASK:n palvelukseen.