Postin työsuojeluvaltuutettu sai työsuojelupalkinnon

Työterveyden edistämisyhdistys (TEY) on myöntänyt valtakunnallisen työsuojelupalkinnon työsuojeluvaltuutettu Jari Hyyryläiselle Posti Oy:stä. Palkinto luovutettiin SAK:n Työympäristöseminaarissa Kiljavalla lauantaina.
17.10.2015 13:00

Raati perustelee Jari Hyyryläisen palkitsemista hänen ansiokkaalla toiminnallaan työsuojelun ja työterveyden edistämiseksi muutoksissa olevalla postialalla. Hyyryläinen on toiminut päätoimisena työsuojeluvaltuutettuna Posti Oy:ssä Kaakkois-Suomen alueella vuodesta 2010.

Työsuojeluvaltuutettuna hän on keskittynyt muun muassa työilmapiirin kehittämiseen, esimiesten tukemiseen ja ohjaamiseen työturvallisuus-, työhyvinvointi- ja työsuojeluasioissa sekä parantamaan toimipaikkojen ergonomiaa ja turvallisuutta. Hän on painottanut työssään myös turvallisuushavaintojen seurantaa ja tapaturmatutkintaa.

Työterveyden Edistämisyhdistys myönsi nyt kolmannen työsuojelupalkintonsa. Vuosittaisen palkinnon saajaa voivat ehdottaa yhteisöt sekä yksityiset henkilöt.