Heidi Nieminen PAU:n puheenjohtajaksi

Posti- ja logistiikka-alan unioni PAU:n liittovaltuuston ylimääräinen kokous valitsi liiton uudeksi puheenjohtajaksi liittosihteeri Heidi Niemisen.
27.08.2014 12:57 karhu admin
PAU:n valitsi uudeksi puheenjohtajakseen liittosihteeri Heidi Niemisen.

Nieminen voitti äänestyksessä ylivoimaisesti Itellan jakelun valtakunnallisen pääluottamusmiehen Kari Lempisen äänin 28−3.

Heidi Nieminen tuli PAU:hin reilut kahdeksan vuotta sitten lakimieheksi, Siinä tehtävässä ovat liiton asiat yt-neuvotteluineen tulleet tutuksi. Nieminen totesikin liittovaltuustolle, etteivät yt-neuvottelut jää tähän.

Hän totesi olevansa tyytyväisen edellisen puheenjohtajan Esa Vilkunan linjaan ja tapaan luoda hyvää keskustelukulttuuria.

− Neuvotellen pyrin eteenpäin, korosti Nieminen.

PAU:n vt. puheenjohtaja Jarmo Niemi totesi uudella puheenjohtajalla olevan edessä melkoisia haasteita. Valmistautuminen tes-kierrokseen. Myös kuljetusliittojen yhdistymishankkeen kariuduttua on katseltava yhteistyökumppaneita. Jotain pitäisi olla tiedossa viimeistään seuraavassa vuonna 2017 pidettävässä liittokokouksessa.

Aino Pietarinen