SAK:laiset vaikuttajat osallistuvat Taloudenpuolustuskurssille

Helsingin Sanomien ja Aalto EE:n järjestämälle Taloudenpuolustuskurssille osallistuu myös SAK:laisia vaikuttajia. Tapahtumassa ovat mukana SAK:n pääekonomisti Olli Koski sekä Palvelualojen ammattiliitto PAMin puheenjohtaja Ann Selin.
26.08.2015 13:21
Palvelualojen ammattiliitto PAMin puheenjohtaja Ann Selin.

SAK:n pääekonomisti Olli Koski on mukana tänään keskiviikkona klo 15.30 alkavassa keskustelussa, jossa pohditaan, millä perusteella yritykset päättävät tuotantonsa sijoittamisesta. PAMin puheenjohtaja Ann Selin osallistuu huomenna torstaina klo 11.30 alkavaan keskusteluun, jossa mietitään keinoja, miten jatkuvan uuden oppimisen voisi sulauttaa osaksi työelämää.

Finlandia-talossa pidettävän tapahtuman tarkoituksena on tarjota päättäjille tietoa siitä, miten suomalaiset yritykset voisivat menestyä nykyistä paremmin. Teemoina ovat muun muassa investoinnit, yritysten sijoittuminen, rahoitus, verotus ja osaamistarpeet.

Taloudenpuolustuskurssin sisällöstä vastaavat Helsingin Sanomat ja johtamiskoulutusta tarjoava Aalto EE. Yhteistyökumppaneina ovat työeläkeyhtiö Elo ja Suomen Ekonomit.