Sateenkaari-ihmisten ääni kuuluviin työpaikoilla

Tule mukaan SAK:n, Akavan ja STTK:n Helsinki Pride -tapahtumaan 25. kesäkuuta!
Aika: 25.6.2024 Paikka:
Hobo-hotelli
Osoite:
Kluuvikatu 4, Helsinki
Järjestäjä:
SAK, Akava ja STTK

Palkansaajien keskusjärjestöjen SAK:n, Akavan ja STTK:n Helsinki Pride -viikon työelämätapahtumassa pohditaan, miten sateenkaari-ihmisten ääni saadaan paremmin kuuluviin työpaikoilla. Teemoina ovat muun muassa sateenkaari-ihmisten toimijuus, monimuotoisen työyhteisön johtaminen sekä perheiden moninaisuuden huomioiminen työelämässä ja työehtosopimuksissa.

Työelämätapahtuma   järjestetään tiistaina 25.6. kello 10–12. Tilaisuus järjestetään Hobo-hotellissa (Kluuvikatu 4), joka toimii myös Helsinki Pride housena. Tilaisuuden ohjelma alkaa kello 10.30 ja sitä ennen tarjolla on vegaanista aamiaista kello 10 alkaen.

Tilaisuudessa aiheesta keskustelemassa ovat

• Kelan sateenkaariverkoston vetäjä Kaaren Erhola
  • Setan koulutusasiantuntija Venla Suutari
  • Monimuotoisten perheiden työelämän erityisasiantuntija Tiina-Emilia Kaunisto ja
  • Bolt.Worksin luottamusmies Juho Salmi.

Paneelikeskustelun vetää Palvelualojen ammattiliitto PAMin yhteiskuntasuhteiden vastaava Elin Blomqvist-Valtonen.

Tilaisuutemme on esteetön ja noudatamme turvallisemman tilan periaatteita.

Ruokahävikin vähentämiseksi arvostamme ennakkoilmoittautumista, mutta olet tervetullut mukaan paikalle myös ilmoittautumatta.

Ilmoittaudu tämän linkin kautta.

SAK, Akava ja STTK osallistuvat myös Helsinki Pride -kulkueeseen lauantaina 29.6. Kulkueen tarkemmat yksityiskohdat julkaistaan kesäkuun aikana.

SAK, Akava ja STTK ovat Helsinki Pride -tapahtuman virallisia yhteistyökumppaneita.

SAK:lla on tänäkin vuonna ilo olla Helsinki Priden Support-kumppani.