Välkommen till FFC:s nya webbplats!

26.02.2002 10:40 karhu admin
Nyhet Arbetsliv
Välkommen till FFC:s nya webbplats! Foton: Sanna Skants.

Sidorna är under uppbyggnad

FFC:s webbplats har förnyats. Vi har gjort ändringar i såväl design som innehåll.

De nya sidorna skall vara lättare att ladda ner. Vi ville samtidigt modernisera formen och göra det lättare att finna rätt. De svenska sidorna innehåller mera information om bl.a. arbetsliv och utbildning. På de finskspråkiga sidorna är innehållet digrare, framför allt när det gäller arbetslivet.

Den största förändringen gäller informationen på främmande språk. På engelska finns här nu information om arbetslivet, vårt arbetsmarknadssystem, utbildning och om hur man ansluter sig till ett fackförbund. Vidare har vi kompletterat informationen på franska, tyska och spanska, och dessutom lagt till helt nya informationspaket på ryska, estniska och polska.

Det nya materialet matas in i den nya webbplatsen under de närmaste dagarna, vilket gör att en del sidor ännu gapar tomma. På grund av reformen kan en del av länkarna leda till helt fel sidor - vi försöker rätta felen under loppet av februari månad.

Vi hoppas att du berättar vad du tycker om våra nya sidor - på det sättet kan vi utveckla vår webbplats. E-postadressen är webmaster@sak.fi.

Beställ de senaste nyheterna till din e-post

Språk

Så här används uppgifterna om dig