s a k·fi Näistä puhutaan Uutiset SAK:n verkkopalvelut uudistuva…

SAK:n verkkopalvelut uudistuvat (16.01.)

SAK:n verkkopalvelut uudistuvat

Tervetuloa SAK:n uuteen Internet- palveluun! Tämä palvelu on osa SAK:n verkkopalvelujen uudistusta, joka on käynnissä koko ajan ja tulee näkymään myös Internet-palvelun jatkuvana kehittymisenä.

Olemme pyrkineet tekemään sellaisen Internet-sivuston, joka palvelisi niin SAK:n jäsenkuntaa kuin muitakin ay-toiminnasta ja työelämästä kiinnostuneita kävijöitä. Palvelun kautta SAK:n jäsenille tarjotaan sähköisesti välitettäviä jäsenetuja, kuten ilmainen nettiyhteys ja sähköpostiosoite sekä mahdollisuus palautteeseen ja asiointiin SAK:n ja sen jäsenliittojen kanssa – lue lisää kohdasta Jäsenet. Internet-palvelustamme löytyy myös ajankohtaista tietoa SAK:laisesta ay-liikkeestä ja yleisemminkin työelämästä niin Suomessa kuin ulkomaillakin.

Jos et vielä ole ammattiliiton jäsen, voit etsiä itsellesi sopivaa liittoa kohdasta Jäsenliitot | Löydä oma ammattiliittosi löytyvän lomakkeen avulla. Voit myös tarkistaa oman työsuhteesi edut ja puutteet kohdasta Nuoret | Testaa on kaikki hyvin työpaikallasi löytyvän testin avulla.

SAK:n Internet-palvelun aineistoa laajennetaan koko ajan. Osa palvelun tietoaineistosta on vielä työn alla ja valmistuu alkukevään aikana. Myös kokonaan uusia toimintoja on luvassa: keskusteluryhmiä, sähköpostitiedote jäsenille, kilpailuja, liikkuvaa kuvaa jne. Uutistoimituksemme tuottaa lisäksi jatkuvasti uusinta tietoa työelämästä ja ay-liikkeen tiimoilta.

Jotta Internet-palvelustamme tulisi entistäkin parempi, toivomme saavamme kävijöiltä mahdollisimman paljon palautetta. Voit lähettää sitä joko sähköpostilla osoitteeseen webmaster@sak.fi tai kohdasta SAK palvelee | Palaute löytyvän kätevän palautelomakkeen avulla.