s a k·fi Näistä puhutaan Uutiset SAK:n Lauri Lylystä TEAM:n osa…

SAK:n Lauri Lylystä TEAM:n osa-aikainen projektipäällikkö

Lauri Lyly

Kuuden SAK:laisen ammattiliiton yhteisen TEAM- projektin hallitus valitsi tämänpäiväisessä kokouksessaan hankkeen osa-aikaiseksi projektipäälliköksi SAK:n edunvalvontaosaston johtaja Lauri Lylyn. Projektihallitus totesi kokouksessaan, että tässä vaiheessa hankkeelle ei tarvita kokoaikaista projektipäällikköä, vaan kyseinen työ hoidetaan yhteistyönä SAK:n kanssa. Projektin osa-aikaisena sihteerinä jatkaa SAK:n edunvalvontaosaston osastosihteeri Kirsi Sainio.

Projektihallitus totesi yksimielisesti, että TEAM-projekti etenee alkuperäisen aikataulun ja työsuunnitelman mukaisesti. Projektin valmistelutyöryhmien loppuraportit valmistuvat maalis-huhtikuun vaihteessa, jonka jälkeen projektissa mukana olevat liitot ottavat niihin kantaa hallintoelimissään.

Tämän lisäksi TEAM-projektin hallitus kannusti mukana olevia liittoja järjestämään yhteisiä alueellisia selvitystilaisuuksia hankkeen sisällöstä ja etenemisestä.

TEAM-projektissa ovat mukana Kemianliitto, Metallityöväen Liitto, Puu- ja erityisalojen liitto, Rautatieläisten Liitto, Sähköalojen ammattiliitto ja Viestintäalan ammattiliitto. Projektin tavoitteena on liittojen yhdistyminen vuoden 2010 alusta. Mikäli fuusio toteutuu, muodostuu 330 000-jäseninen Suomen suurin ammattiliitto.

Puheenjohtaja Timo Vallittu, Kemianliitto, puh. 050 303 9265