s a k·fi Näistä puhutaan Uutiset SAK:n jäsenmikrohanke jatkuu &…

Uutinen

SAK:n jäsenmikrohanke jatkuu – kevennetty versio myyntiin tammikuussa (11.1.1999)

SAK:n jäsenmikrohanke on ollut odotettua suurempi menestys. Laitteita on toimitettu jo yli 11 000 kappaletta ja jäsenten antama palaute on ollut myönteistä. SAK onkin sopinut yhteistyön jatkamisesta HP:n, ICL:n, Soneran ja Promentorin kanssa.

Tämän vuoden alusta laitetoimittajat tarjoavat SAK:laisten liittojen jäsenille myös alkuperäistä jäsenmikroa kevyemmän ja halvemman laitteistoratkaisun. Kevyempi paketti pitää sisällään saman koneen kuin alkuperäinenkin jäsenmikropaketti (HP Vectra Pentium 333 Mhz, 64 Mt RAM, 6.4 Gt kiintolevy), mutta ohjelmistoa on karsittu eikä siinä ole mukana tulostinta. Internet-yhteys kuuluu paketin hintaan puolen vuoden ajan ja tekninen puhelintukipalvelu on voimassa 3 kuukautta.

Kevyemmän jäsenmikropaketin hinta on 15″ näytöllä varustettuna 8990 mk ja 17″ näytöllä 9900 mk. Vuokrahinnat ovat vastaavasti 36 kuukauden vuokrasopimuksessa 254mk/kk ja 285mk/kk.

Tarjous on rajoitettu 1500 kappaleeseen ja laitteisto on tilattavissa heti puhelinpalvelunumerosta 0800 – 111011. Tarjouskokoonpanon ohella myös alkuperäinen jäsenmikrotarjous on voimassa tammikuun loppuun.

Lisätietoja: osastopäällikkö Eero Heinäluoma, puh. 09 – 7721 340 tai 0400 – 463 870