SAK twiittaa lauantain kuntavaalipaneelin Jyväskylästä

SAK:n nettisivuilla voi lauantaina 22.9. seurata Jyväskylässä järjestettävää kuntavaalipaneelia. Tiedottaja Sanni Halla-aho twiittaa tunnuksella #SAKfi klo 14.40–16.00 paneelikeskustelun, johon osallistuvat mm. SAK:n puheenjohtaja Lauri Lyly sekä hallinto- ja kuntaministeri Henna Virkkunen. Twiitit näkyvät Twitterin lisäksi SAK:n etusivun oikeassa laidassa.
21.09.2012 16:31

Voit osallistua keskusteluun lähettämällä oman Twitter-viestisi tunnuksella #SAKfi. Kaikki viestit löytyvät Twitterin hakusivulta.

Kuntavaalipaneeli on osa Länsi-Suomen SAK-päiviä, joka kokoaa yhteen Keski-Suomen, Pirkanmaan ja Pohjanmaan SAK:laisia jäseniä. Lauantaina järjestetään myös Lounais-Suomen SAK-päivät Turun lähellä Ruskossa.

<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#ver…" height="100" width="300"><param name="quality" value="high" /><embed height="100" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="/%3Ca%20href%3D"http://sakproduction.s3.amazonaws.com/files/1askel_300x100_aikuinen_ef1f.swf">http://sakproduction.s3.amazonaws.com/files/1askel_300x100_aikuinen_ef1…" type="application/x-shockwave-flash" width="300"></embed></object></p>