Porin SuomiAreenassa pohditaan syksyn työmarkkinaratkaisua

Suomen Ammattiliittojen Keskusjärjestö SAK on mukana Porissa heinäkuussa järjestettävässä SuomiAreenassa. SAK:n paneelikeskustelussa puheenjohtaja Lauri Lyly pohtii muiden työmarkkinajohtajien kanssa syksyn työmarkkinaratkaisun lähtökohtia.
07.06.2013 10:42
SuomiAreenan yleisötilaisuus heinäkuussa 2012

Paneelikeskustelu järjestetään torstaina 18. heinäkuuta kello 12.15–13.30 Raatihuoneen puistossa. Uutisankkuri Peter Nymanin juontamaan paneeliin osallistuvat Lauri Lylyn lisäksi Elinkeinoelämän keskusliiton johtaja Lasse Laatunen, Kuntatyönantajien työmarkkinajohtaja Markku Jalonen, Julkisten ja hyvinvointialojen liiton puheenjohtaja Jarkko Eloranta, Palvelualojen ammattiliiton puheenjohtaja Ann Selin ja Metalliliiton puheenjohtaja Riku Aalto.

SAK:n paneelikeskusteluun on vapaa pääsy. Yleisöllä on mahdollisuus esittää omia kysymyksiä.

SAK:lainen ay-liike näyttäytyy SuomiAreenassa myös Porin kävelykadun kansalaistorilla. Torilta löytyvät SAK:n, Teollisuusalojen ammattiliiton ja Julkisten ja hyvinvointialojen liiton esittelypisteet.

MTV3:n ja Porin kaupungin järjestämä SuomiAreena-tapahtuma kokoaa Poriin noin 500 suomalaista vaikuttajaa 15.–19. heinäkuuta. Tapahtuman ohjelma löytyy SuomiAreenan nettisivuilta.