s a k·fi Näistä puhutaan Uutiset Nimityksiä SAK:ssa

Nimityksiä SAK:ssa

SAK:n hallitus valitsi tänään Oulun aluejohtajaksi Vesa Saarisen, joka toimii tällä hetkellä Oulun kunta-alan yhteisjärjestön päätoimisena pääluottamusmiehenä. Vesa Saarisella (45 v.) on monipuolinen kokemus toiminnasta ay-liikkeen valtakunnallisella ja alueellisella tasolla. Vesa Saarinen on Oulun kunta-alan yhteisjärjestön hallituksen puheenjohtaja ja Kunta-alan ammattiliiton KTV:n hallituksen jäsen. Lisäksi Saarinen toimii Oulun ammatillisen koulutuksen kuntayhtymän hallituksen puheenjohtajana ja Oulun sosialidemokraattisen työväenjärjestön puheenjohtajana.

Saarinen aloittaa SAK:n Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun aluepalvelukeskuksen aluejohtajana 1.6.2001. Oulun nykyinen aluejohtaja Seppo Partinen jää eläkkeelle heinäkuussa 2001.

SAK:n tasa-arvosihteeriksi SAK:n hallitus valitsi suunnittelija, tasa-arvokonsultti Marja Erkkilän (47). Tehtävä avautuu, kun SAK:n tasa-arvosihteeri Riitta Partinen jää eläkkeelle huhtikuun lopussa. Marja Erkkilä on työskennellyt SAK:ssa vuodesta -84. Suunnittelijana SAK:n jäsenpalveluosastolla Erkkilän vastuulla on mm. jäsentutkimuksiin sekä tasa-arvokoulutukseen ja -konsultointiin liittyviä tehtäviä.