Ilmianna nuori osaaja

Tunnetko omasta ammatistaan ylpeän nuoren osaajan, joka on omalla toiminnallaan nostanut alansa arvostusta? Ehdota häntä SAK:n Duunari-stipendin saajaksi 23. syyskuuta mennessä.
17.08.2016 13:40

Tuhannen euron suuruinen Duunari-stipendi jaetaan nyt yhdennentoista kerran. Stipendin saajalta edellytetään oman alansa ammattitutkinnon suorittamista ja duunarihenkeä, jota osoittaa esimerkiksi aktiivisuus ammattiosastossa, opiskelijajärjestössä tai oman työpaikan luottamustehtävissä. Ammattiliiton jäsenyyden edistäminen on myös ehdokkaalle plussaa.

Jos sinulla on tiedossa sopiva henkilö stipendin saajaksi, toimita vapaamuotoinen ehdotus perusteluineen meille viimeistään 23. syyskuuta. Ehdotuksen voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen auli.keskinen@sak.fi tai postitse osoitteeseen

SAK ry
Duunaristipendi / Auli Keskinen
00531 Helsinki

Ehdotuksessa pitäisi olla mukana ehdokkaan nimi, ikä, tutkinto ja/tai ammatti, kotipaikka, työpaikka, ammattiliitto sekä mahdolliset luottamustoimet tai muu aktiivisuus.

Duunari-stipendi luovutetaan SAK Nuorten seminaarissa 29. lokakuuta. Viime vuonna stipendin sai koneistaja Petri Ahokangas Kankaanpäästä.