s a k·fi Näistä puhutaan Uutiset Humakin avoin koulutustarjonta…

Humakin avoin koulutustarjonta nyt haettavana

Humak - Kiljavan koulutusyksikkö.

Humakin Nurmijärven koulutusyksikössä on parhaillaan haettavana useita työelämään, kansalaistoimintaan ja nuorisotyöhön liittyviä opintokokonaisuuksia, jotka ovat kaikille avoimia. Tarjolla on viestintä- ja vaikutustaitojen kehittämiseen tähtäävää ammatillista lisäkoulutusta sekä avointa ammattikorkeakoulutusta.

Viestintä- ja vaikuttamistaitojen koulutus on suunnattu kansalaisjärjestöjen työntekijöille ja niiden luottamustehtäviä hoitaville henkilöille. Erityisen hyvin koulutus sopii työelämän järjestöissä toimiville. Opiskelijoilta vaaditaan vähintään kahden vuoden työkokemus järjestöissä tai vaativissa luottamustehtävissä.

Kaikkiaan 20 opintoviikkoa käsittävä viestintä- ja vaikuttamistaitojen koulutus alkaa ensi marraskuussa ja päättyy vuoden 2003 lopussa. Koulutukseen on haettava viimeistään 25.10.2002. Tarkempia tietoja hakumenettelystä ja koulutuksen sisällöstä löytyy Nurmijärven koulutusyksikön Internet-palvelusta.

Nurmijärven koulutusyksikössä on tarjolla myös kansalaistoiminnan ja nuorisotyön koulutusohjelman mukaista avointa ammattikorkeakoulutusta. Tähän koulutukseen voivat osallistua kaikki iästä ja pohjakoulutuksesta riippumatta. Valintakokeita ei ole ja opiskelumahdollisuudet ovat joustavia, joten opiskella voi myös työn ohella.

Avoimessa ammattikorkeakoulussa ei voi suorittaa amk-tutkintoa. Jos opiskelija hakeutuu myöhemmin varsinaiseksi amk-opiskelijaksi, hän voi kuitenkin sisällyttää avoimen ammattikorkeakoulun opinnot osaksi tutkintoa.

Lisätietoja Nurmijärven avoimesta ammattikorkeakouluopetuksesta, opintokokonaisuuksista ja niihin ilmoittautumisesta löytyy Nurmijärven koulutusyksikön Internet-palvelusta.