Harri Lindholmista vuoden luottamusmies

SAK:n vuoden luottamusmieheksi on valittu Harri "Hapi" Lindholm (39 v.). Lindholm on toiminut Sappin Kirkniemen paperitehtaan pääluottamusmiehenä vuodesta 2007 alkaen.
09.11.2012 19:30
Harri Lindholm

Harri Lindholmia esitti vuoden luottamusmieheksi Paperiliiton Kirkniemen ammattiosasto 87. Osaston mukaan Lindholm hoitaa tarmokkaasti ja pyyteettömästi työntekijöiden asioita. Hän on myös aktiivisesti mukana Paperiliiton toiminnassa mm. liittovaltuuston jäsenenä.

SAK:n vuoden luottamusmies -työryhmä kiinnitti huomiota erityisesti Lindholmin työhön kansainvälisessä edunvalvonnassa. Myös yhteistyökykyisyys, järjestöllinen aktiivisuus ja jatkuva oman ammattitaidon kehittäminen painoivat vaakakupissa vuoden luottamusmiestä valitessa.

SAK valitsi vuoden luottamusmiehen ensimmäistä kertaa. Kaikkiaan yli 60 hakemuksessa ehdotettiin yhteensä 55 ansioitunutta luottamusmiestä arvonimen saajaksi.

Vuoden luottamusmies palkittiin perjantai-iltana SAK:n luottamusmieskonferenssin yhteydessä Tampereella. Kaksipäiväinen tilaisuus kokoaa noin 150 luottamusmiestä pohtimaan omaa rooliaan työpaikan luottohenkilönä. Luottamusmiesmieskonferenssissa keskustellaan mm. pienten työpaikkojen ja sukupolvenvaihdoksen vaikutuksista luottamusmiehen työkenttään.