Arvo on paras

SAK:n nuortenlehti Arvo on voittanut Postin asiakaslehtikilpailun järjestö- ja henkilöstölehtien sarjan.

Nuortenlehti Arvo onnistuu tuomariston mielestä tavoittamaan hyvin SAK:n nuoret jäsenet. Lehden jutut ovat hyvää ja vivahteikasta yleiskieltä eikä niissä ole sorruttu puhekieliseen nuorison kosiskeluun. Varmalla kädellä toteutettu taitto tukee hyvin lehden sisältöä. Paikoin ulkoasu on myös kevyen leikittelevää. Erityisen arvostettavaksi SAK nuorten voiton tekee se, että Arvo-lehti voitti kilpailun ensimmäisellä ilmestyneellä numerollaan.

Muita asiakaslehtikilpailun voittajia ovat VR:n Matkaan-lehti kuluttajalehtien sarjassa ja Helsingin Sanomien MediaHesa yritys- ja yhteisölehtien sarjassa.

Palkinnon vastaanottivat Postin asiakaslehtipäivillä SAK:n vt. nuorisosihteeri Hannele Ugur ja Arvo-lehden päätoimittaja Sami Turunen. Nyt kahdeksannen kerran järjestetty kilpailu on vakiinnuttanut asemansa lajinsa suurimpana Suomessa. Sen tavoitteena on auttaa lehdentekijöitä kehittämään julkaisuaan monipuolisemmaksi ja toimivammaksi asiakasviestinnän osaksi.

Parhaat palat Arvo-lehdestä löytyvät myös Arvon nettiversiosta.