s a k·fi Näistä puhutaan Uutiset Uusi tiedottaja SAK:n viestint…

Uusi tiedottaja SAK:n viestintätiimiin (9.10.2000)

SAK:n hallitus nimitti maanantaisessa kokouksessaan tiedottajaksi SAK:n viestintätiimiin 15. marraskuuta alkaen medianomi Sanna Rytkösen, 30. Rytkösellä on monipuolinen tiedottaja- ja toimittajakokemus; tällä hetkellä hän työskentelee freelance-toimittajana ja -tiedottajana.

SAK:n viestintätiimissä Sanna Rytkösen tehtäviin kuuluu erityisesti markkinointiviestintä – mm. esitteet ja muut painotuotteet, messut ja tapahtumat sekä kampanjat. Sanna Rytkönen seuraa tehtävässä vuodenvaihteessa eläkkeelle jäävää tiedottaja Kirsti Kekkonen-Montosta.

SAK:n viestintätiimissä on tänä syksynä tapahtunut myös toinen henkilövaihdos. Orvokki Virtasen siirryttyä elokuussa SAK:n järjestötiimiin nimitettiin viestintätiimin sihteeriksi 2.10. Maarit Kivistö. Maarit Kivistö on aikaisemmin toiminut SAK:n viestinnässä sihteeriharjoittelijana ja kesätiedottajana.

SAK:n viestintätiimin kokoonpano syksyllä 2000: Tiedotuspäällikkö Sari Aalto-Matturi Tiedottaja Riitta Juntunen Tiedottaja Kirsti Kekkonen-Montonen (23.12. 2000 asti) Toimittaja Pirjo Pajunen Tiedottaja Sanna Rytkönen (15.11. 2000 alkaen) Verkkotiedottaja Pauli Vento Sihteeri Maarit Kivistö Lisätietoja: tiedotuspäällikkö Sari Aalto-Matturi, puh. (09) 7721 358