s a k·fi Näistä puhutaan Uutiset SAK mukana Työväen Musiikkitap…

SAK mukana Työväen Musiikkitapahtumassa Valkeakoskella

Kesälomakauden lopettajaisia juhlitaan 31. kertaa

Työväen Musiikkitapahtuma Valkeakoskella 24.-28.7.2002

SAK on mukana 24. 28. heinäkuuta pidettävässä Työväen Musiikkitapahtumassa Valkeakoskella. SAK on tehnyt Työväen Musiikkitapahtuman organisaation kanssa kolmevuotisen yhteistyösopimuksen. SAK näkyy tapahtuman markkinoinnissa ja niin SAK:n jäsenet kuin yhteistyötahot hyötyvät yhteistyöstä. SAK:n ja Työväen Musiikkitapahtuman yhteistyö käynnistyi helmikuussa järjestetyllä Laulu palaa -risteilyllä.

Keskiviikosta sunnuntaihin kestävä Työväen Musiikkitapahtuma perustettiin aikoinaan työväen kesälomakauden päättäjäistapahtumaksi. Parhaimmillaan se on kerännyt Valkeakoskelle jopa 30.000 vierasta. Tapahtuma yhdistää ihmisiä ympäri Suomea, niin talkoolaisia kuin tapahtumakävijöitä.

Työväen Musiikkitapahtuman musiikkitarjonnasta löytyy jokaiselle jotakin. Lomakauden lopettajaisia voi viettää, ja vanhaa kunnon 70-lukua muistella Kasevan voimin. Samoja vinyylin täyteisiä aikoja verestää myös Jean S soitannallaan. Nuorison laittaa liikkeelle musiikkikanavien lemmikki, Killer. Hieman aikuisempaan makuun tunnelmaa luo Liisa Tavi Brasilia-konsertillaan. Kaiken kansan suosikit nousevat tapahtumateltan lavalle Soolo-projektin myötä. Valkeakoskella voi osallistua myös lavatansseihin, yöyhteislaulu- ja lastentapahtumaan sekä kuunnella Lauluyhtye Rajatonta kirkkokonsertissa.

Työväen Musiikkitapahtumasta löytyy lisää tietoa tapahtuman kotisivuilta osoitteesta www.valmu.com