s a k·fi Näistä puhutaan Uutiset Nimityksiä SAK:ssa (13.3.2000)…

Nimityksiä SAK:ssa (13.3.2000)

SAK:n hallituksen maanantaisessa kokouksessa SAK:n työympäristöosaston apulaisosastopäälliköksi nimitettiin Kunta-alan ammattiliitto KTV:n tutkimus- ja kehittämisosaston osastopäällikkö, VTM Eija Hietanen, 38-v. SAK:n apulaisosastopäällikkönä Hietasen vastuulla ovat erityisesti työelämän kehittämiseen liittyvät kysymykset. Työympäristöosaston entinen apulaisosastopäällikkö Matti Kopperi aloittaa Työturvallisuuskeskuksen toimitusjohtajana huhtikuun alussa.

SAK:n järjestötoimitsijaksi jäsenpalveluosastolle nimitettiin Merja Lehmussaari, 47-v. Lehmussaari siirtyy SAK:hon Teknisten ja Erikoisammattien Liiton Tekerin toimistosihteerin tehtävistä. Hän seuraa järjestötoimitsijan tehtävässä Metallityöväen Liiton viestintä- ja yhteiskuntasuhteiden sihteeriksi siirtynyttä Timo Roppolaa.

Määräaikaiseen tehtävään SAK:n projektisihteeriksi 15.3.2000 – 15.3.2001 nimitettiin Suomen Ammattiin Opiskelevien Keskusliitto SAKKI ry:n pääsihteeri Ari Näätsaari, 35-v.

Yhteyshenkilö: tiedotuspäällikkö Sari Aalto-Matturi, puh. (09) 7721 358