s a k·fi Näistä puhutaan Uutiset Tervetuloa SAK:n uudistuneesee…

Tervetuloa SAK:n uudistuneeseen Internet-palveluun!

SAK:n Internet-palvelu uudistui. Kuvat: Sanna Skants.

Muutostyöt edelleen käynnissä

SAK:n Internet-palvelu on uudistunut. Olemme tehneet muutoksia niin palvelun ulkoasuun kuin sisältöönkin.

Uudistuksella on pyritty nopeuttamaan sivujen latautumista, modernisoimaan ilmettä ja helpottamaan tiedon löytymistä. Suomenkielisellä puolella olemme täydentäneet erityisesti työelämää koskevaa tietoa. Ruotsinkieliselle puolelle on tullut lisää materiaalia mm. työelämästä ja koulutuksesta.

Suurin muutos on tehty vieraskielisille sivuille. Englanninkielistä materiaalia löytyy nyt mm. työelämästä, työmarkkinajärjestelmästä, koulutuksesta ja ammattiliittoon liittymisestä. Lisäksi olemme täydentäneet ranskan-, saksan- ja espanjankielistä aineistoa ja lisänneet Internet-palveluun kokonaan uudet tietopaketit venäjäksi, viroksi ja puolaksi.

Uutta materiaalia syötetään Internet-palveluun vielä muutaman päivän ajan, minkä vuoksi osa sivuista avautuu tyhjinä. Uudistustyöstä johtuen osa Internet-palvelun sisäisistä linkeistä johtaa tällä hetkellä virhesivuille – nämä linkit pyritään korjaamaan helmikuun loppuun mennessä.

Internet-palvelua koskevaa palautetta saa mielellään lähettää sähköpostilla osoitteeseen webmaster@sak.fi.