Palvelualojen ammattilitto PAM

Koulutus- ja elinkeinopoliittinen asiantuntija

Palvelualojen ammattiliitto PAM ry on Suomen suurin yksityisten alojen ammattiliitto, johon kuuluu yli 190 000 jäsentä. Suurin osa jäsenistä työskentelee kaupan alalla, majoitus- ja ravitsemisalalla, kiinteistöpalveluissa tai vartiointialalla.

Haemme Helsinkiin PAMin keskustoimistoon koulutus- ja elinkeinopoliittista asiantuntijaa.

Kiinnostaako sinua koulutuksen kehittäminen? Entä työntekijänäkökulman edistäminen yksityisten palvelualojen elinkeinopolitiikassa? Haluatko olla vahvistamassa yhteiskuntaa, jossa kouluttautumisen mahdollisuudet ovat aidosti kaikille avoinna? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme henkilö.

Koulutus- ja elinkeinopoliittisena asiantuntijana toimit PAMin yhteiskuntapoliittisessa yksikössä ja vastaat vastuualueesi vaikuttamistyöstä sekä liiton linjausten valmistelusta. Tehtävässä kehität edunvalvontaa liiton strategian mukaisesti, osallistut aktiivisesti yhteiskunnalliseen keskusteluun sekä ennakoit yksityisten palvelualojen elinkeinojen muutoksia ja niiden vaikutuksia työntekijöihin. Rakennat verkostoja eri toimijoihin ja teet monipuolista yhteistyötä yksityisten palvelualojen kehittämiseksi.

Menestyäksesi tehtävässä sinulla on

• soveltuva ylempi korkeakoulututkinto
  • kokemusta koulutuspolitiikasta ja ammatillisesta koulutuksesta
  • yksityisten palvelualojen elinkeinojen tuntemusta
  • erinomaiset kirjalliset ja suulliset viestintätaidot
  • englannin ja ruotsin kielen taito
  • hyvät vuorovaikutustaidot sekä järjestöelämän tuntemusta.

Tarjoamme sinulle

• mielenkiintoisen tehtävän ja mahdollisuuden vaikuttaa yhteiskunnallisiin kysymyksiin
  • mahdollisuuden kehittää osaamistasi
  • kilpailukykyiset työsuhteen ehdot
  • ammattitaitoiset työtoverit ja organisaation osaavan tuen.

Tehtävä on vakituinen ja alkaa sopimuksen mukaan. Lähetä hakemuksesi viimeistään 6.10.2024 tämän linkin kautta.

Lisätietoja tehtävästä antaa tutkimuspäällikkö Antti Veirto, antti.veirto@pam.fi tai p. 050 465 7501.