Hoppa till innehållet
s a k·fi Om FFC Kontaktuppgifter Så här kommer du till FFC

Så här kommer du till FFC

FFC:s centralkontor finns i Helsingfors, precis intill Långa bron. Hinderfri passage från Broholmsgatan.

FFC:s finska logotyp "SAK" tejpad på ett fönster.

Besöksadress

Långbrokajen 3
00530 Helsingfors

Se läget på kartan.

Receptionen är öppen vardagar kl. 8–11 och 12–15.30.

Ankomst

FFC:s centralkontor ligger på cirka 10 minuters gångavstånd från Helsingfors centralstation. Det går också att ta sig till Hagnäs med metro och flera buss- och spårvagnslinjer.

De närmaste avgiftsbelagda parkeringsplatserna finns vid Långbrokajen.

Hinderfri passage

Hinderfri passage till FFC:s centralkontor på gatuplan via ingången som finns på adressen Broholmsgatan 2. Meddela i förväg att du är på väg genom att ringa nummer 020 774 000 (må–fr kl. 9–11 och 12–15), så kommer vi och öppnar dörren vid Broholmsgatan. I närheten av ingången finns ett utrymme där du vid behov kan förvara hjälpmedel eller vagnar under tillställningen.

FFC har ingen särskilt anvisad parkeringsplats för personer med nedsatt rörelseförmåga. De närmaste avgiftsbelagda parkeringsplatserna finns vid Långbrokajen.

Om du behöver mer information om tillgängligheten i våra lokaler eller om du har andra frågor, kontakta oss gärna per e-post på adressen sak@sak.fi.