Näin saavut SAK:hon

SAK:n keskustoimisto sijaitsee Hakaniemessä aivan Pitkänsillan vieressä. Esteetön sisäänkäynti on Siltasaarenkadun puolelta.

SAK:n logotarra kiinnitettynä ikkunaan.

Käyntiosoite

Pitkänsillanranta 3

Katso sijainti kartalta.

Aulapalvelumme on avoinna arkisin kello 8–11 ja 12–15.30.

Saapuminen

Helsingin päärautatieasemalta pääsee SAK:n keskustoimistoon kävellen noin 10 minuutissa. Hakaniemeen pääsee myös metrolla sekä useilla bussi- ja raitiovaunulinjoilla.

Lähimmät maksulliset pysäköintipaikat löytyvät Pitkänsillanrannan varrelta.

Esteetön kulku

SAK:n keskustoimistoon on esteetön kulku katutasolta osoitteen Siltasaarenkatu 2 sisäänkäynnistä. Jos tarvitset esteetöntä kulkua, ole hyvä ja ilmoita siitä meille etukäteen soittamalla numeroon 020 774 000 (ma–pe kello 9–11 ja 12–15), niin tulemme avaamaan Siltasaarenkadun puoleisen sisäänkäynnin oven. Sisäänkäynnin läheisyydessä on myös tilaa, jossa voit säilyttää tarvittaessa apuvälineitä tai vaunuja tilaisuuden ajan.

SAK:lla ei ole erikseen osoitettua pysäköintipaikkaa liikkumisesteisille. Lähimmät maksulliset pysäköintipaikat löytyvät Pitkänsillanrannan varrelta.

Jos kaipaat lisätietoja tilojemme esteettömyydestä tai sinulla on muita kysymyksiä, ota yhteyttä sähköpostitse sak@sak.fi.