s a k·fi Näistä puhutaan Uutiset F-Securen virustentorjunnan vo…

F-Securen virustentorjunnan voi nyt tilata myös puhelimitse

Anti-Virus-ohjelman voi tilata numerosta (08) 555 2514.

SAK on viime keväästä lähtien tarjonnut liittojensa jäsenille F-Securen virustentorjunta- ja palomuurituotteet jäsenetuhintaan. Aikaisemmin tilaus oli mahdollista ainoastaan F-Securen nettikaupan kautta, mutta nyt virustentorjuntaohjelman voi tilata myös puhelimitse ja sähköpostilla.

F-Secure Anti-Virus suojaa viruksia vastaan

Virustentorjuntaohjelma F-Secure Anti-Virus 5.40 tarkistaa netistä tai sähköpostista avatut tiedostot virusten varalta. Jos tiedosto sisältää tunnetun viruksen, F-Secure Anti-Virus estää tiedoston käytön ja auttaa viruksen poistossa.

Ohjelma osaa poistaa sähköpostitse, verkon välityksellä ja levykkeiden tai cd-levyjen kautta leviävät virukset, madot ja muut haitalliset ohjelmat reaaliaikaisesti. Ohjelmiston päivitys tapahtuu automaattisesti aina Internet-yhteyden ollessa auki.

Suomenkielinen F-Secure Anti-Virus 5.40 on yhteensopiva seuraavien käyttöjärjestelmien kanssa: Windows 95, 98, NT 4.0, 2000, ME ja XP. Ohjelman hintaan kuuluvat ohjelmapäivitykset ja käyttötuki sähköpostitse vuoden ajan.

Tilaus puhelimitse tai sähköpostilla

SAK:laiset jäsenet voivat tilata F-Secure Anti-Virus 5.40 -ohjelman Pohjanmaan Mikron Pomin puhelinnumerosta (08) 555 2514 (arkisin klo 9-20) tai sähköpostilla osoitteesta myynti@pomi.fi. Sähköpostitilaukseen on liitettävä mukaan oman ammattiliiton nimi ja mahdollinen jäsennumero. Ohjelman hinta on puhelimitse tai sähköpostilla tilattuna 49 euroa (sisältää alv:n ja postituskulut).

Tilaus F-Securen nettikaupasta

F-Secure Anti-Virus 5.40 -ohjelman voi edelleen tilata myös F-Securen nettikaupasta osoitteesta www.europe.f-secure.com/estore/sak. Nettikaupan sivut ovat suomenkieliset, mutta kieli vaihtuu englanniksi Osta-painikkeen painamisen jälkeen. Ostotapahtumankin sivut pyritään saamaan suomenkielisiksi vuoden loppuun mennessä.

Nettikaupasta tilattu Anti-Virus-ohjelma toimitetaan asiakkaalle sähköisessä muodossa, mutta sen voi pyytää lähetettäväksi myös postitse cd-romilla. Ohjelman hinta SAK:laisten liittojen jäsenille on nettikaupasta tilattaessa 33,50 euroa (sähköisesti toimitettava ohjelma, sisältää alv:n). Cd-levy lisää hintaa 16,14 eurolla (sisältää alv:n ja toimituskulut).

Toistaiseksi nettikaupasta tilattavan ohjelman voi maksaa joko luottokortilla (Visa, MasterCard/Eurocard, American Express ja Diners Club) tai ulkomaan tilisiirrolla. Luottokortilla maksettaessa ohjelman voi hakea välittömästi maksun jälkeen Internetistä.

F-Secure Distributed Firewall tukkii tietoturva-aukot

F-Secure tarjoaa SAK:laisten liittojen jäsenille myös palomuuriohjelman F-Secure Distributed Firewall jäsenetuhintaan. Palomuuriohjelma estää verkon kautta tapahtuvat murtoyritykset tietokoneelle. Haluttu tietoturvan taso määritetään valmiiden asetusten eli profiilien avulla. F-Secure Distributed Firewall antaa myös ilmoituksen, jos se on estänyt luvattoman yhteyden muodostumisen.

F-Secure Distributed Firewall -ohjelma sisältää versiot 5.36 ja 5.37. Ne eivät ole yhteensopivia F-Secure Anti-Virus -ohjelman 4.x-versioiden tai niitä vanhempien kanssa, joten tällaiset versiot pitää päivittää versioon 5.x. Distributed Firewall -ohjelmaa voi käyttää seuraavissa käyttöjärjestelmissä: Windows 95, 98, NT 4.0, 2000, ME ja XP.

Tilaus vain F-Securen nettikaupasta

F-Secure Distributed Firewall -ohjelman voi tilata jäsenetuhintaan vain F-Securen nettikaupasta osoitteesta www.europe.f-secure.com/estore/sak – ks. tarkemmat ohjeet yllä. Sähköisessä muodossa tilattu ohjelma maksaa SAK:laisille jäsenille 16,49 euroa. Jos ohjelman haluaa toimitettavaksi postitse cd-levyllä, lisätään hintaan 16,14 euroa (sisältää alv:n ja toimituskulut).